Kontakt:
Mgr. Lenka Hanková
mobil: (+ 420) 603 852 598
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Osobní setkání je možné dle telefonické domluvy, případně dle domluvy
prostřednictvím e-mailu. 
Mgr. Lenka Hanková

Hlavním posláním nemocničního ombudsmana je usilovat o zajištění bezproblémové komunikace mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice v případě, kdy se pacienti či jejich příbuzní dovolávají svých práv. Pomoci či rady ombudsmana může využít také zaměstnanec SNO.

Ombudsman pracuje jako poradce k řešení stížností, podnětů a problémů stěžovatelů, kteří se na jeho pomoc obrátí. Poskytuje doporučení, jak a na koho se má stěžovatel obrátit, popřípadě domluví osobní schůzku s kompetentní osobou.

Jakým způsobem se můžete na nemocničního ombudsmana obracet se svými požadavky?

•  písemně - na adresu:

   Ombudsman, Slezská nemocnice v Opavě, p.o., Olomoucká 470/86, Předměstí, 746 01 OPAVA

•  elektronickou poštou na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

•  telefonicky – viz. kontakt

Z MÉDIÍ

Web od Linelab.