Kontakt:
Mgr. Lenka Hanková
mobil: (+ 420) 603 852 598 e-mail: Osobní setkání je možné dle telefonické domluvy, případně dle domluvy
prostřednictvím e-mailu. |
![]() |
Hlavním posláním nemocničního ombudsmana je usilovat o zajištění bezproblémové komunikace mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice v případě, kdy se pacienti či jejich příbuzní dovolávají svých práv. Pomoci či rady ombudsmana může využít také zaměstnanec SNO.
Ombudsman pracuje jako poradce k řešení stížností, podnětů a problémů stěžovatelů, kteří se na jeho pomoc obrátí. Poskytuje doporučení, jak a na koho se má stěžovatel obrátit, popřípadě domluví osobní schůzku s kompetentní osobou.
Jakým způsobem se můžete na nemocničního ombudsmana obracet se svými požadavky?
• písemně - na adresu:
Ombudsman, Slezská nemocnice v Opavě, p.o., Olomoucká 470/86, Předměstí, 746 01 OPAVA
• elektronickou poštou na adresu
• telefonicky – viz. kontakt
